Svetainės optimizavimas (SEO) ar Google AdWords?

Dažnas interneto naudotojų žino, kad paieškos rezultatuose svetainė gali atsirasti dviem būdais – natūraliu (organišku) arba naudojant mokamą įrankį Google AdWords.

Pirmasis, kuomet svetainė optimizuojama paieškos sistemai (paruošiamos jos turinis ir taikomi pagal sukurtą išorinio SEO strategiją). Tuomet svetainė indeksuojama paieškos sistemų ir ji organiniu būdu patenka tarp paieškos rezultatų.

Kitas būdas – naudotis Google AdWords įrankiu. Tai mokama reklama, kuomet paieškos rezultatuose svetainė rodoma pirmose pozicijose su prierašu „skelbimas“.

Kuo skiriasi šie du būdai?
Kuris būdas efektyvesnis?
Ką pasirinkti?

Svetainės optimizavimas (SEO) ir SEO marketingas (SEM) – ilgalaikis rezultatas garantuojantis ne tik poziciją paieškos rezultatuose, bet ir žinomumą, bei informacijos sklaidą internete.

Svetainės optimizavimo metu svetainės turinys pritaikomas paieškų sistemų reikalavimams. Šalia to taikomas išorinis SEO, kurio metu didinamas svetainės žinomumas, siekiant palikti kuo daugiau atgalinių nuorodų ir padidinti lankytojų srautus į svetainę.

Atliekami visi būtini veiksmai, kurie turi įtakos svetainės indeksavimui ir geresniam jos reitingui. Tinkamai paruošta svetainė natūraliu būdu patenka į paieškos rezultatus, o SEO marketingas (SEM) padeda išlaikyti ar net pagerinti jos vietą Google TOP’e.

Svetainės optimizavimo rezultatai matomi ne iškart. Pradėjus SEO darbus, atlikus vidinį SEO ir investuojant į išorinio SEO darbus prireikia laiko, kol paieškos sistemų robotai indeksuoja svetainę. Tai gali užtrukti kelis mėnesius. Tačiau tokios svetainės optimizavimo rezultatas yra ilgalaikis. Teisinagi sutvarkyta svetainė nereikalauja papildomų investicijų. Jeigu svetainės turinio nekeičiate, tai ji ir toliau išlieka pritaikyta paieškos sistemoms. Siekiant ilgalaikių tikslų SEO marketingo strategija Jums padės išlaikyti geras svetainės pozicijas paieškos sistemoje.

Konkurencija tarp internetinių svetainių, pateikiančių panašų turinį turi įtakos Jūsų svetainės rezultatams paieškossistemose. Dėl didelės konkurencijos gali prireikti daugiau darbo ir laiko tam, kad pasiektumėte aukštas pozicijas. Ir atvirkščiai – jeigu Jūs turite unikalų produktą be konkurencijos, svetainė greičiau ir su mažesnėmis investicijomis pasieks norimą rezultatą.

Google AdWords reklama padės pasiekti potencialų klientą greitai

Google AdWords reklama ypatingai naudinga dviem atvejais:

  • jeigu Jūsų svetainė sukurta neseniai ir optimizavimas dar neatneša norimo rezultato;
  • jeigu dėl didelės konkurencijos sunku greitai pasiekti aukštą poziciją.

Google AdWords padės Jums pasiekti potencialų klientą pagal Jūsų sričiai aktualius raktažodžius. Sukūrę kampaniją investuojate į tai, kad būtumėte matomi. Biudžetą renkatės Jūs, o tai reiškia, kad Jūsų svetainės matomumas bus tiesiogiai proporcingas investicijų į jos reklamą dydžiui.

Paieškos rezultatai rodomi paieškos sistemoje, kurie sugeneruojami dėl Google AdWords kampanijų ir rodomi su prierašu „skelbimas“. Google AdWords reklamos rodomos pirmose pozicijose.

Tiesa, ne visi lankytojai yra linkę spausti ant paieškos rezultato pasiekto naudojant Google AdWords ir su prierašu „skelbimas“. Tokios reklamos kelia įtarimų jos reklamuojamiems dalykams, nes už pinigus galima išreklamuoti bet kokios kokybės paslaugas ar prekes. Tad dauguma lankytojų labiau pasitiki natūraliu (organiniu) būdu svetainės pasiekta vieta paieškos rezultatuose.

Konkurencija turi įtakos Google AdWords skelbimo kainai. Jeigu konkurencija labai didelė, kaina už Jūsų skelbimo paspaudimą bus didesnė, nei tuomet, kuomet konkurencija yra maža.

Tai ką rinktis?

SEO paslaugos – tai investicija į ilgalaikį rezultatą, tačiau su Google AdWords kampanija galite pasiekti greito rezultato patenkant į paieškos sistemų Top’ą.

Investuokite į svetainės optimizavimą – paruoškite tinkamai jos turinį, būkite matomi internete ir tai atneš Jūsų verslui ilgalaikės naudos. O Google AdWords galimybių rekomenduojame nepamiršti tiems, kurie turi naują svetainę ar dėl didelės konkurencijos sunku pasiekti gerų rezultatų Google Top’e.

Kiekviena svetainė ir jos strategija yra individuali, tad rekomenduojame ne tik nepamiršti tikslų, bet ir apgalvoti visas jų įgyvendinimo priemones. O jeigu reikia konsultacijos, susisiekite su SEO SPECialistAIS.

Tai ką rinktis?

SEO paslaugos – tai investicija į ilgalaikį rezultatą, tačiau su Google AdWords kampanija galite pasiekti greito rezultato patenkant į paieškos sistemų Top’ą.

Investuokite į svetainės optimizavimą – paruoškite tinkamai jos turinį, būkite matomi internete ir tai atneš Jūsų verslui ilgalaikės naudos. O Google AdWords galimybių rekomenduojame nepamiršti tiems, kurie turi naują svetainę ar dėl didelės konkurencijos sunku pasiekti gerų rezultatų Google Top’e.

Kiekviena svetainė ir jos strategija yra individuali, tad rekomenduojame ne tik nepamiršti tikslų, bet ir apgalvoti visas jų įgyvendinimo priemones. O jeigu reikia konsultacijos, susisiekite su SEO SPECialistAIS.