Kokią vertę kuria Jūsų internetinė svetainė?
Turėti internetinę svetainę šiomis dienomis ne prabanga, o būtinybė. Ir visai nesvarbu kokios srities ar dydžio Jūsų verslas – internetinė svetainė gali padėti padidinti pelningumą ir generuoti klientų srautus.
Svarbu, jog internetinė svetainė tinkamai atstovautų Jūsų prekės ženklą. Jūsų verslo internetinė svetainė gali atlikti keletą svarbių funkcijų:
- reklamavimosi įrankis – joje reklamuojamos Jūsų prekės ar paslaugos;
- komunikacija su esamais ir potencialiais klientais – internetinėje svetainėje turi būti pateikta informacija apie prekes/paslaugas ir jų savybes;
- papildomos vertės kūrimas – internetinėje svetainėje turi būti pateiktos aiškios Jūsų vertybės, kad potencialus klientas galėtų sau atsakyti kodėl jis turi rinktis būtent Jūsų prekes ar paslaugas?
Kaip tinkamai iškomunikuoti vertybes internetinėje svetainėje?
Visi verslai, teikdami savo paslaugas ar gamindami produktus, turi vienokias ar kitokias vertybes. Vieni rūpinasi klientų patogumu, kiti akcentuoja aukščiausio lygio aptarnavimą. Puiku! Tačiau reikėtų nepamiršti auksinės taisyklės:
Gražūs žodžiai ir aiškiai išsakytos mintys apie Jūsų įmonės vertybes dar nesukuria vertės Jūsų verslui.
Vertę savo veiklai sukursite tuomet, kai vertybes ne tik gražiai pateiksite internetinėje svetainėje, bet ir gyvensite jų laikydamiesi.
Labai paprastas pavyzdis: įmonės komunikuojama vertybė – rūpestis klientų poreikiais. Klientas skambina į įmonę – niekas neatsiliepia… Skambina dar kartą – nieko. Kaip manote, ar toks aptarnavimas atitinka įmonės deklaruojamą rūpestį kliento poreikiais?
Vertę sukuria pamatuojama tiesa
Klientai įvertina komunikacijos tikrumą. Internetinėje svetainėje rašykite pasakojimus / istorijas apie savo veiklą. Papasakokite žmonėms, kaip Jūsų vertybės įtakoja klientų pasirinkimą. Žmonės mėgsta natūralumą. Būkite išradingi – rašykite apie savo veiklos kasdienybę. Rašykite tiesą, nemeluodami, bet pabrėždami privalumus. Ir taip internetinė svetainė sukurs Jūsų veiklai dar didesnę vertę.
Straipsnis paruoštas pagal mokymų „Vertės kūrimo dirbtuvės“ medžiagą. Tiems kam įdomu ar verslas dirba efektingai siūlome išmėginti „Strategyzer“ pateiktą verslo modelio schemą. Išanalizavę savo veiklą ne tik įvertinsite strategijos duodamą naudą, bet sugebėsite rasti ir koreguotinų dalykų.
O tiems, kas turi internetinę svetainę, rekomenduojamą kreiptis konsultacijai. SEO SPECialistAI įvertins Jūsų svetainės turinį ir pateiks rekomendacijas kaip padidinti jos naudingumą.